Yeniyıl hediyeleşme etkinlikleri bir şahane!

/
1 Comments
Bloglar arası etkinlikler, çook eskilerden beri hoşuma gidiyor. Bugüne kadar çok sayıda blog etkinliğine de katılmışlığım var. Geçenlerde Happy Box kavramını hayatımıza sokan Melodram'ın etkinlik duyurusunu görünce hemen katılmak istedim. Çünkü zaman uzun zamandır şöyle güzel bir etkinlik olsa da katılsam diyordum. :) Melodram sesimi duymuş olmalı! :) Şimdi ise yeni yıl kutularımız hazır ve eşleştirmeler gerçekleştirildir. Yakında kutularımız yola çıkacak ve mutluluk dorukta olacak.^^^Minik hediyeler ile birbirimizi mutlu ederek mutluluğumuzu çoğaltacağız. Benim kutum ise henüz tamamlanmadı. Büyük oranda hazır ama hala almak istediklerim var. Bu ara da şu sevimli blog ile eşleşmişim. ^^ Kore dizilerinden hoşlanan biri olarak çok sempatik buldum. 


Yazmadığım uzun süre içerisinde neler yaptığıma gelecek olursam, son sürat ev ve çeyiz hazırlıklarına devam. Detaylı olarak çeyiz yazıları yazmak istemiyorum ama şuan boya rengi seçimi ile meşgulüz. Açık renkler istememize karşın son derece kararsızız. Size boya seçiminde tek tavsiyem beyaz ışık altında renklere bakın. :) Sarı ışık çok yanıltıyor. Ancak evinizde daha çok sarı ışık kullanacaksanız durum değişebilir tabi. 

Sanırım sonraki yazım, Happy Box paylaşımı olacak ve yeni yıl için güzel dileklerimi mutlulukla ileteceğim. 




You may also like

1 yorum: