Çekiliş var dediler, bi bakayım dedim...

/
0 Comments
*Uzuuun zamandır bir blog çekilişine katılmamıştım. Pembe Dünyam blogundaki çekilişi görünce de hadi katılayım o zaman dedim. Üniversiete zamanlarımda blog yazarken, hem çekilişler hem de karşılıklı hazırladığımız hediye kutuları amma mutlu ederdi beni. Küçük maddi değeri olan ya da olmayan hediyeler,mutlu olmamı sağlardı. Şu gergin zamanlarımda da beni rahatlacak blog etkinlikleri süper olur gerçekten.
Pembe Dünya isimli blogun çekilişine katılmak için blog ismine tıklayarak siz de şans elde edebilirsiniz. 

blog çekilişi, çekiliş, hediye, bu bir yolculuk

*Bir diğer çekiliş ise Şirin Kanatlar'da... Birbirinden güzel kozmetik ürünlerinin hediye edildiği çekilişe katılmak için de Şirin Kanatlar isimli blogu ziyaret edebilirsiniz. Hediyeleri ise fotoğraftakiler...
blog çekilişi, çekiliş, hediye, bu bir yolculuk
Şirin Kanatlar
* Birbirinden güzel çekilişlere Güzellik Rutinim Blogu ile devam ediyoruz. Hediye sayısı çoook fazla gerçekten. Özellikle farklı ürünler denemek isteyenler için harika bir çekiliş. Hediyelerini alttaki fotoğrafta görebilirsiniz. Katılmak için ise ismine tıklayarak blogu ziyaret edebilirsiniz.
blog çekilişi, çekiliş, hediye, bu bir yolculuk
Güzellik Rutinim



You may also like

Hiç yorum yok: