Geldi geçti telaşlar, şimdi yenilerine yol alıyorum.

/
8 Comments
Ne kadar da karamsarmışım. Uzun zamandır yazamamamın sebebi, nişan telaşımın olmasıydı. Gerçi hala çok yoğunum ama büyük kısmını atlattık şimdilik. Tam da istediğimiz gibi isteme töreni ve kısa süre sonra da evde basit bir şekilde nişan törenimiz oldu. Gerçekten her şey istediğim gibiydi. Nişan pastasını saymazsak tabi. Felaket bir pasta ile karşılaştık ve onu kesmek istemedim. Pastaneden hazır küçük süslü bir pasta alarak onu kestik. O da çok canımı sıkacak bir durum değildi yani. 

Nişandan sonra kuzenlerimiz ile birlikte bir gece kulübüne eğlenmeye gittik, ki bu aslında en güzel kısmıydı. Gerçek anlamda çok eğlendik ve bu güne gelene kadar yaşadığımız stresi atma fırsatı bulduk. 

nişan, telaş, evlilik, hayaller, liverpool, ingiltere, gelecek, şükür, şükretmek, dua etmek, hayırlısı
Gelip geçti telaşlar, şimdi yenilerine yol alıyorum.
Şimdi nişanımızın üzerinden neredeyse bir ay geçti. Ne hissediyorum diye sorarsam kendime, derim ki hiç bir şey. :) Yani ne hissetmem gerektiğini de bilmiyorum aslında. Tek fark parmağımdaki yüzük ve birbirimizin ailesi ile daha sık görüşmemiz. 

Hı bir de güzel haberim var. Aslında en güzel kısmı olabilir bu. Hani İngiltere hayali falan diye bahsetmiştim ya önceki yazılarımda. Hem evlenip hem onu gerçekleştirmenin yolunu bulduk. :) Sanırım düğünü erken yapıp, doğrudan İngiltere 'ye yerleşiyoruz. Yerleşiyoruz derken şimdilik planımız sadece 2 - 3 yıl kalmak. Gideceğimiz şehir ise Liverpool. Üstelik ailelerimiz de destekliyor ki bu benim ailem için biraz şaşırtıcı bir durum. :) 

Her şey beklediğimden çok daha güzel gelişiyor. Bazen bazı işlerimde şükretmenin faydasını gördüğümü hissediyorum. Sık sık dua etmenin ve şükretmenin bir getirisi olarak karşıma ummadığım ama hayırlı olan kapıların çıktığını hissediyorum. Bazen plan yapmadan hayırlısını isteyip beklemek gerekiyor galiba. 

Şuan tek sorunum "hem ağlarım hem giderim" sendromu. Böyle diyorum ben bu hisse. Mesela evimdeki son Kurban Bayram 'ımdı. Kısa sayılabilecek bir süre sonra başka bir eve evim diyor olacağım. Bir de ailesinden hiç ayrı yaşamamış biri olarak, evlenir evlenmez başka bir ülkeye gitmenin zorluğu var. Psikolojik olarak zorlanacağımı düşünsem de, "Rabbim hayırlısını göster" diyorum. İçime su serpiliyor. Nasıl olsa hayırlı olan olur, zorlansam da karşılığını alırım, ağlasam da bir gün gelir boşuna ağlamışım gerek yokmuş derim, diye düşünüyorum. Böyle olunca zorluklara katlanmak daha kolay oluyor. 

Şimdilik havadislerim de kendime notlarım da bu kadar. Uzun zamandır yazamayınca önemli detayları unutmuş olabilirim. Muhtemelen unuttum. :)




You may also like

8 yorum:

  1. aaaa oleeey ne güzel haberleeer. ama kaybolma taam mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık arayı açsam da burdayım ki^^

      Sil
  2. daha önce yazdığın şeyler hep çözülmüş yaaa maşallah her şey yolunda gitsin artııık :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/2015/09/blogum-3-yasnda-ve-cekilis-zaman.html

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Şu anda "Değirmenden Mektup Var" blog sayfamda aktif olarak pek bir şey paylaşmıyor olsam da her saat başı sayfamı kontrol ediyorum. İzleyiciler eklentisine son bir profil bilgilerinin geldiğini gördüm. Ben de hemen bu profil bilgilerinden yola çıkarak kendimi "Bu Bir Yolculuk" adında gayet şık, nezih ve güzel bir blog sayfasının içinde buldum.

    Yeni nişanlanmışsınız, Cenab-ı Hakk, tamamına erdirsin inşAllah. Hayırlı olsun. Müstakbel nişanlınızla birlikte size sonsuz mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel dualarınız için çok teşekkür ederim. Ayrıca sayfama da hoş geldiniz, beğenmenize sevindim.

      Sil