Düğün Telaşı Duygusallığa Yer Bırakmıyor

/
5 Comments
Resmen iki günde evlilikten soğudum. Evlenmek neden bu kadar zor ve en mutlu zamanlarımız olması gerekirken, sıkıntı ile geçiyor. Anlamak zor. Aileleri tanıştırmıştık, sıra geldi isteme ve nişan olayına. Merasimden hoşlanmadığımız gibi, düğün gibi yapılan son moda nişan törenlerinden de hoşlanmadığımız için, nişan töreni ve istemeyi evde yapmaya karar verdik. Tabi bunu ailelerimize kabul ettirmek pek kolay olmadı. Neyse ki sonuç olarak evde 50 - 60 kişi ağırlayıp, isteme ve nişan törenini 1 - 2 saatte halledeceğiz. Umarım.

evlilik, evlilik zor, bu bir yolculuk, nişan prosedürü, nişan bohçası
Evlenmek zor!
Bu sefer nişan bohçası gibi adetler var. Alışveriş yapılması gerekiyormuş. Ne alınır bilmediğimiz için internetten bir araştırma yaptım ve bulduğum bir liste üzerinde ekleme ve çıkarmalar yaparak, alışveriş listemizi oluşturduk. Allahım resmen alışverişten zevk almıyorum ben böyle. Üstelik sürekli bir şeyler düşünmem gerekiyor olması, son derece kafa yoran bir durum. Biliyorsunuz ki metin yazarlığı yapıyorum. Resmen yazılarıma konsantre olamaz hale geldim şimdiden ve duruma el koyarak toparlanmaya karar verdim. Şu son 3 - 4 günde inanılmaz bir duygu karmaşası yaşıyorum bu olaylar sebebi ile. Duygusal bakış açım, nişan ve isteme telaşı ile hemen ortadan kalktı. Biliyorum ara ara yoklayacak ama şimdilik tek derdim sinir bozucu nişan törenini atlatmak.

Bugün bir piyasa yoklaması yaptık. Ne nereden alınır ortalama fiyatlar nedir vb. Ama hala hiç evlilik kafasında değiliz. Alyans modellerine ve ortalama fiyatlara bakmak için kuyumcuyla konuşuyoruz. Elimizde meyve suyu, Jelibon. Henüz o ciddiyete ulaşamadık sanırım. Üstelik hiç hoşlanmadık biz şimdilik bu evlenme telaşından. Gayet de can sıkıcı olduğunu düşünüyoruz. Düşüncemiz değişecek mi bilmiyorum ama omuzlarımızdaki yük artacağı için değişmeyecek bence. Hani yorucu ama tatlı telaşlardı lan bunlar? Yok görmedik biz daha tatlılığını. Tamam tamam daha 2 - 3 gün oldu ama of neyse.

Bir de herkes çok gereksiz akıl veriyor yahu. Doğrudan senin bildiğin (dediğin) yanlış bak benim dediğimi yap o daha iyi der mi bi insan ya. Dememeli bence çünkü gerçekten doğru ya da yanlış olarak nitelenebilecek durumlardan bahsetmiyoruz. Tamamen zevk ve tercihler söz konusuyken doğru yanlıştan söz etmek mümkün değil ki. Ama tam da bu durumda moral bozma, yolumuza taş koyma niyetinde olanlar başladı bile. Hadi hayırlısı. Allahım bize bu süreçte bol bol sabır versin bide birazcık bol para olursa fena olmaz. Zira evlenmek çok masraflı bir şeymiş. 



You may also like

5 yorum:

  1. baklayı günü herşeyin geride kaldığını anlıyorsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan bu sürecin bittiğini hayal dahi edemiyorum, maalesef ki sadece olumsuzlukları gözüme batıyor :/

      Sil
  2. ha haaaa hadi hadi az kaldı atlatcanız yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. ha haaaa hadi hadi az kaldı atlatcanız yaaaa :)

    YanıtlaSil