Ev Hazırlıkları Başladı

/
0 Comments
Gün içerisinde aklıma geliyor bazı şeyler. Diyorum ki blogta bahsedeyim bundan. Sonra biraz çalışayım zaman kaybı olmasın en son bloga bakarım diyorum. İşim yazmak olunca, bütün gün kelimelerle oynayınca pilim bitiyor benimde. Sıra bloguma geldiğinde cümlelerin sonu gelmiyor. Adeta alakasız iki cümleyi birleştirmişim gibi yazmaya başlıyorum. Sonra da olmaz bu iş böyle deyip bırakıyorum.

evlilik, çeyiz, ev hazırlığı, fayans seçimi, banyo dekorasyonu, kalebodur, seramik, seramiksan, onix granit, carrera seramik, akcaagac parke

Genel olarak hayatımdan bahsedecek olursam ise evimizi hazırlama derdine düştük. Mutfak dolapları ile uğraşıyoruz. Bir yerde tasarlattık. Çok da içimize sindi aslında. Country tarzı beyaz mat dolaplar olacak ama Country daha çok güllü dallı romantik ve klasik bir tarz. Benim asıl hayranı olduğum İskandinav tarzı. Bu yüzden kulplarını siyah seçeceğim. Sözleşmeyi imzaladığımızda çizimi de alabileceğim. O zaman paylaşırım burada da. Fiyat biraz yüksek gibi geldi bize. 12 bin tutuyor dolaplar ve ahşap tezgah. Gerçi bir yerde daha hesaplattık o daha da yüksek fiyat verdi. Üstelik tasarımı da içime sinmiyordu. Ahşap tezgah kullanan biri de yorum yapsa mesela ne kadar da güzel olur ya. ^^

Mutfak dolaplarına ek olarak, oldukça fonksiyonlu bir çamaşır makinesi dolabı yaptırıyoruz. Çamaşır makinesinin içinde yer alacağı dolabın yan tarafından ütü masası çıkacak. Böyle dik bir şekilde ütü masasının toplandığı mekanizma olacak. Pinterest'te görmüştüm nasıl yaptırırız, bunu yapabilecek birini bulabilir miyiz diye kara kara düşünüyorduk ki adam zaten daha önce yapmış bundan. Resimlerini de gösterdi. Biz de beğendik. Yerden tasarruf ederiz bu şekilde diye düşündüm. Hem çamaşır makinesini de kurutmalı almayı düşünüyorum. Böylece aynı noktada çamaşır işini halledebilirim. Bütün eve yayılmama gerek yok. :)

evlilik, çeyiz, ev hazırlığı, fayans seçimi, banyo dekorasyonu, kalebodur, seramik, seramiksan, onix granit, carrera seramik, akcaagac parke
Seramiksan Carrera White

Hı bir de fayansları da seçtik hatta geldi fayanslar ama ustayı bekliyoruz. Evimiz iki katlı olacak. Birinci katta tuvalet olacak ikinci katta ise banyo. Tuvalet için 60x60 ölçülerinde granit aldık. Üç boyutlu ve ayna gibi parlak bir görünümü var bu granitlerin. Ama çok da ağırlar. Usta biraz korkuyor gibi yapmaktan. Eskiden olduğu gibi küçük fayanslar da kalmamış üstelik. Hep böyle büyük parçalar var artık. Tuvalet için seçtiğimiz granitler, beyaza yakın mermer görünümlü. Banyo için seçtiklerimiz ise daha beyaz ve sanırım onlar seramikti. Yine mermer görünümlü olacak. Çok renkli, desenli ve göz karıştıran fayanslardan hoşlanmadığımız gibi zaten alanımız dar olduğu için desenler yersiz olacaktı. Biz de mermer görünümünü tercih ettik. 

evlilik, çeyiz, ev hazırlığı, fayans seçimi, banyo dekorasyonu, kalebodur, seramik, seramiksan, onix granit, carrera seramik, akcaagac parke
Resimlerde resmen birbirinden farksız görünüyorlar ama gerçekte böyle değil. Tam da bu sebeple hiç bir markanın fayans kataloğuna ulaşmak mümkün olmuyor. Resimler insanı yanılttığı için yanlış karar veriliyor. Bunu da bu süreçte öğrendik. :)
Seramiksan Onix Nanotech White
Seramiksan Akcaagac

Yatak odalarının olduğu katta yerden ısıtma sistemi var. Bu yüzden parke değil de parke görünümlü kalebodur seçmemiz gerekiyordu. Onu da yine beyaza yakın griye dönük bir renk seçtik. Maalesef resimleri elimde yok çekmek aklıma gelmemiş ama internetten bulmaya çalışırım içimi döktükten sonra. :)

Bir taraftan da ufak tefek şeyleri halletmeye çalışıyorum ama araştırmadan bir şey almak istemiyorum. Melese yorgan almam lazım. Nasıl almam gerektiğine karar veremiyorum bir türlü. Bu konu ile ilgili tavsiye alabilirsem çok makbule geçer. ^^ İnternette araştırma yaparken İpek yorgan diye bir şey gördüm. Adını sanını duymadığım markalarda vardı. Sonra İşbir 'de de olduğunu gördüm. Oradan alabilirim ancak ama mantıklı bir karar mı olur bilemiyorum. İddialara göre en sağlıklı yorganmış. Bir yorgan için bu kadar çok düşünülür mü demeyin. 70 liraya da yorgan var 700 liraya da. Önemli olan benim için kullanışlılığı, sağlıklı olması. 

Mutfak gereçlerine de bir ara değineceğim ama şimdi size çok çeyiz yüklemesi yapmak istemiyorum. :)

Hoşçakalın.



You may also like

Hiç yorum yok: