Bu Benim Yolculuğum

/
0 Comments
blog, günlük, yazmak güzel şey, blog yazmak, yeni bloglar, yazarlık
Yazmak güzel şey!
Hayatımızın üç kritik anı varmış. Doğum, evlilik, ölüm. Doğum ve ölümün ilahi boyutunu anlayabiliyorum ama evlilik çok farklı. Her birinin zamanı saati belliymiş. Değişmez bir kader. Hayatının ilk yarısı sonra erip ikinci yarısı başlıyor gibi bir şey evlilik ve kaderde neyse o zaman. Gerçi evliliklerin uzun sürmediği çağımızda bunu nasıl nitelemek gerek bilmiyorum. İlk blog yazısı için çok ani bir giriş olmuş olabilir ama aslında blogu açma sebebim bu. Üniversite yıllarımda günlük niyetine blog yazmaya başlamıştım. Uzun bir süre de yazdım. Sonra gereksizler keşfetti Blogger'ı ve tadı kaçtı buraların ya da ben sıkıldım bahane buldum bilmiyorum. Yazmaya devam ettim ama günlük değil ya da özel hayatımdan kesitler değildi bu kez. Çünkü blog geçmişim işim oldu. Metin yazarlığı yapıyorum. Çok da keyif alarak bu işi yapıyorum. İki üniversite mezunu, aradığı nitelikte iş bulamamış ve hobi saydığı alanda iş sahibi olmuş bir insanım kısaca. Yazmak iyi hoş da, çok özledim günlük yazmayı. Bir yerlerde hayatımın kaydını tutmayı. Dönüp dönüp unutulmaya yüz tutmuş anılarımı hatırlamayı. 
Evlilik gibi insan hayatının önemli bir aşamasına yaklaşırken ise tam zamanı dedim. Uzun soluklu olmasını dilediğim bir günlük sayfam olsun. Günlük diyorum ama aslında anlatmaya çalıştığım şu; sadece düşüncelerimi, yaşadıklarımı ya da unutmak istemediklerimi paylaşacağım bir alan burası. Bana eşlik eden dostlarım olursa da ne mutlu bana. Eski bir dosta kavuşmuş gibi hissediyorum şimdiden. :)

Yazmak güzel şey.



You may also like

Hiç yorum yok: